На сьогоднішній день переважна більшість українців воліють купити електромобіль за кордоном. За статистикою, майже 98% електромобілів, первинно зареєстрованих в країні, були ввезені з-за кордону, і лише незначна частина була придбана безпосередньо в Україні. Пов’язано це, перш за все, з тим, що провідні світові автовиробники, за винятком BMW, не поставляють офіційно електромобілі в Україну. В середині 2017 року компанія Renault планувала почати офіційні продажі свого електромобіля Zoe, але через недостатню кількість зарядних станцій старт продажів був перенесений на більш пізній термін.
Найвигідніше купити електромобіль на аукціоні в США, майже 90% всіх вживаних електрокарів ввозиться зі Сполучених Штатів. Пов’язано це з тим, що американський уряд виплачує субсидію за покупку електромобіля, тому в залежності від року випуску та стану, купити електромобіль на американському аукціоні виявляється вигідніше на 2 – 7 тисячі доларів. Крім того, ринок б/в електромобілів в США значно більше, ніж в будь-якій європейській країні, тому за рахунок більш високої конкуренції вартість уживаного електрокара виявляється нижче, навіть з урахуванням його доставки в Україну.
В Європі українці вважають за краще купити електромобіль певної моделі – наприклад, Fiat 500e або Renault Fluence, які на американському ринку представлені слабо. В основному електромобілі таких моделей ввозяться з Ізраїлю, а також Німеччини, Італії або Великобританії. Втім, далеко не всі електромобілі європейських виробників вигідніше купувати в Європі. У США можна купити електромобіль BMW i3 на 3-5 тисяч доларів дешевше (з урахуванням доставки), ніж в країнах Євросоюзу.
Втім, іноді має сенс трохи переплатити. Перш за все, мова йде про автомобілі Tesla, які майже всі ввозяться з США. Проблема полягає в різниці стандартів електромереж в США і України. Через різницю частоти і сили струму, автомобіль не може заряджатися в режимі «super-charge», тому акумуляторна батарея заряджається значно довше. Щоб виправити ситуацію, необхідно провести заміну інвертора, а також внести корективи в програмне забезпечення. Крім того, що це вимагає додаткових витрат, неякісно виконані роботи можуть стати причиною більш значних проблем. Тому краще купити Tesla, який вже адаптований для європейського ринку, ці електромобілі підтримують «наші» зарядні станції, європейські перехідники та стандарти електромережі. Навіть незважаючи на те, що нову Теслу можна купити в США дешевше на 7 – 7,5 тисячі доларів, при загальній вартості близько 90 тисяч доларів і необхідності доопрацювання (що автоматично тягне за собою припинення гарантійних зобов’язань), така економія виглядає не дуже переконливою.